Maksymalizacja cyklu prohormonowego

Planujesz swój pierwszy cykl prohormonowy? Tutaj udzielimy Ci kilka rad jak jeszcze bardziej wzmocnić efekty, abyś mógł osiągnąć maksimum. Oto kilka prostych wskazówek.

 

1. PCT

 

Niezależnie od tego, czy stosujesz suplementy, prohormony czy sterydy anaboliczne, ważne jest, by dbać o zdrowie wątroby, nerek i serca. Do tego celu polecamy produkty z kategorii PCT. Dbają o zdrowie narządów, pomagają w zwiększeniu masy mięśniowej oraz jej późniejszym utrzymaniu.

 

2. Odżywianie

 

Twoje odżywianie w tym okresie musi być urozmaicone i wysokiej jakości. Ponieważ mechanizm działania prohormonów jest podobny do sterydów anabolicznych, priorytetem jest odpowiednie spożywanie białek wysokiej jakości (jaja, kurczak, wołowina, ryby, mleko, twaróg), w ilości od 2 do 2,5 g na kg masy ciała. Z uwagi na zwiększony metabolizm należy zwrócić też uwagę na dostarczanie węglowodanów wysokiej jakości (mąka owsiana, ryż, ziemniaki, makaron, owoce i warzywa) w ilości 4-10 g na kg masy ciała. Nie należy również zapominać o spożywaniu wystarczającej ilości zdrowych tłuszczów - 1 g na kilogram masy ciała ze źródeł takich jak oliwa z oliwek, orzechy, awokado lub ryby.

 

3. Trening

 

Upewnij się, że Twój trening jest odpowiednio dopasowany do Twojego cyklu. Intensywność treningu powinna zależeć od wyników, jakie chcesz osiągnąć. Dzięki prohormonom będziesz mógł trenować dłużej i bardziej intensywnie. Znacznie skrócisz czas potrzebny na regenerację oraz na wzrost masy mięśniowej. W tym okresie zalecamy trenowanie z partnerem, abyś mógł osiągnąć szczyt swoich możliwości. Wchodź na wyższy poziom treningów co 5-6 tygodni korzystając z zasad Weidera.

 

4. Zdrowie stawów, ścięgien i więzadeł

 

Podczas cyklów prohormonowych powinieneś wspomagać zdrowie swoich stawów, ścięgien i więzadeł. Niezależnie od tego, czy ćwiczysz intensywnie czy nie, musisz zwrócić uwagę na zdrowie tych narządów. Początkujący sportowcy często nie przykładają do nich należytej uwagi, a zaniedbanie może prowadzić do uszkodzeń i poważnych konsekwencji zdrowotnych.

 

5. Suplementacja

 

Suplementacja to stosunkowo rozległy temat. Myślenie, że zażywanie samych prohormonów jest wystarczające, jest błędne. Ponieważ prohormony są podobne do sterydów, konieczne jest spożywanie białek dobrej jakości i w wystarczającej ilości. Dostarczenie tak dużej ilości białek do organizmu tylko za pomocą diety może być problematyczne, lecz tu pomocą będą służyć suplementy odżywcze.

 

Białka: wybór produktu zależy od celów osobistych. Jeśli Twoim celem jest zrobienie rzeźby, zalecamy wysokobiałkowe preparaty o zawartości białka ponad 70%. Jeśli chcesz uzyskać masę mięśniową, a odrobina tłuszczu ci nie przeszkadza, polecamy sięgnąć po suplementy o zawartości białka 50%.



BCAA, glutamina, aminokwasy: są to najważniejsze suplementy białka. Warto je stosować niezależnie od tego, czy jesteś w trakcie redukcji masy ciała czy nie. W połączeniu z prohormonami tworzą one mega potężną kombinację. BCAA służą jako paliwo dla mięśni, szczególnie podczas ograniczania węglowodanów. Doskonale chronią mięśnie i przyspieszają ich regenerację. Glutamina występuje w tkankach mięśniowych i znacząco wspomaga regenerację, ochronę mięśni, a także poprawia prawidłowe funkcjonowanie układu odpornościowego. Złożone aminokwasy działają podobnie do białek, lecz mają jedną zaletę – wchłaniają się o wiele szybciej.

 

Przedtreningówka - NO produkty: będziesz w stanie trenować bardziej intensywnie i skutecznie zwiększać swoją masę. Skutecznie pomagają pokonać zmęczenie i ćwiczyć na każdym poziomie trudności. Dzięki składnikom NO doświadczasz przepływu krwi, którego nigdy nie doświadczyłeś. Zaznaczamy, że produkty NO w połączeniu z prohormonami tworzą najlepszą kombinację. Przygotuj się do niesamowicie gwałtownego wzrostu mięśni.